Finance.cz zahájil online prodej penzijního připojištění
Od 10.4.2001 umožňuje nezávislý finanční server www.finance.cz online sjednání penzijního připojištění. V nabídce je 5 významných penzijních fondů, další důležité penzijní fondy budou zařazeny v nebližší době. Od začátku roku si mohou uživatelé internetu na tomto serveru také sjednat online stavební spoření nebo navýšit částku stavebního spoření. Provozovatelé serveru plánují tento měsíc spustit i online prodej životního pojištění.
Uživatelé internetu si mohou objednat penzijní připojištění od Penzijního fondu Komerční banky, Vojenského otevřeného penzijního fondu, Spořitelního penzijního fondu, ING Penzijního fondu a Winterthuru - penzijního fondu. Cílem provozovatelů serverů je nabídnout do poloviny tohoto roku uživatelům internetu penzijní připojištění od 10 nejvýznamnějších penzijních fondů v České republice.
Každý uživatel serveru www.finance.cz, který si zde sjedná penzijní připojištění, obdrží bonus 5 000 bodů do věrnostního systému serveru. V tomto věrnostním systému si po nastřádání určitého počtu bodů může uživatel vybrat dárkový předmět dle katalogu (katalog bude zveřejněn v měsíci dubnu).
Sjednání penzijního připojištění je stejně jednoduché, jako v případě již fungujícího stavebního spoření. Zájemce vyplní elektronický formulář, který posléze stiskem jednoho tlačítka odešle zvolenému penzijnímu fondu. Ten zařídí vypracování a zaslání příslušné smlouvy na adresu klienta. Podrobný návod je uveden na stránkách www.finance.cz.
Následnou péči o klienta (změny ve smlouvě atp.) zajišťuje dceřinná společnost provozovatele serveru, FiM – finanční marketing. Server www.finance.cz je jediný finanční server v České republice, který spojil online aktivity s offline podporou a posunul tuto službu na kvalitativně vyšší úroveň.
Na www.finance.cz mají uživatelé internetu možnost získat informace o jednotlivých penzijních fondech a jejich nabídkách. Pokud nenajdou odpověď na svoji otázku, mohou využít poradnu na adrese poradenstvi.finance.cz. Z této poradny dostanou odpověď na odborné úrovni zdarma
do 24 hodin.
,,Finanční produkt u nás případný zájemce dostane mnohem rychleji a pohodlněji, než u klasického prodeje. K tomu obdrží odměnu ve formě bodů do věrnostního systému a ještě se o něj následně postaráme prostřednictvím offline firmy. Myslíme si, že to jsou dost pádné důvody pro to, aby do budoucna provize z prodeje finančních produktů převýšily naše zisky z reklamy” říká Pavel Manhalter, výkonný ředitel společnosti FINANCE.EU.
Autor: Redakce
Datum: 11. dubna 2001
29. června 2006
Firma Blue Pixel představuje Handywalk, mapy pro běžný mobil
22. června 2006
Aktuálně.cz předskočilo zprávy na iDnes.cz
20. června 2006