e-komerce.cz společně se společností Polish Market Review (PMR) přináší studii E-commerce in the Czech Republic.
Zpráva obsahuje hloubkovou analýzu elektronické komerce v České republice a detailně objasňuje faktory přispívající k vývoji a expanzi české e-komerce.
Studie přináší detailní náhledy na B2B e-komerci, statistiky ohledně penetrace informačních technologií v Českých firmách, zkušenosti firem s implementací e-business technologií. Poskytuje informace o nejpopulárnějších e-business aplikacích, srovnává je s aplikacemi používanými v EU a zabývá se jejich vlivem na různé sektory ekonomiky a obory podnikání.
Sekce věnovaná B2C e-komerci popisuje nejnovější trendy v tomto oboru a to jak u čistě internetových firem, tak u firem s vazbami na klasickou ekonomiku. Studie obsahuje detailní informace o tom co čeští zákazníci nakupují, jak často a jakým způsobem používají internet a podobně.
B2C i B2B sekce obsahují data o velikosti trhu, obratu a předpovědi dalšího vývoje. Studie "E-commerce in the Czech Republic" přináší také informace o českém internetovém reklamním trhu a internetovém bankovnictví.
Studie je v anglickém jazyce.
Cena elektronické verze (.pdf): 495 USD
Cena tištěné verze: 570 USD
Informační leták obsahuje podrobný obsah studie, ukázky a ceny: czechy.pdf
Pokud máte zájem o studii E-commerce in the Czech Republic, zašlete prosím e-mail pro Pavla Hrůzu, nebo volejte 05 472 271 47.
29. června 2006
Firma Blue Pixel představuje Handywalk, mapy pro běžný mobil
22. června 2006
Aktuálně.cz předskočilo zprávy na iDnes.cz
20. června 2006