Komentáře ke článku "Prvky ovlivňující nákupní chování"
Mne, kdyz kupuju jakykoliv produkt nebo sluzbu, ovlivnuje nejvice, jestli ziskam pocit, ze se me prodavajici snazi co nejvice okrast ... ;)
A právě k přesvědčení, jestli se Vás obchodník snaží okrást nebo nesnaží, dojdete podle určitých kritérií. O těch článek (obzvlášť jeho druhá část) je. :-)
Jenom jsem z článku nepochopil, jestli mužům vadí, že na obchodu nejsou pop-up menu / nebo že tam jsou a oni je nechtějí?
Před rokem byly pop-upy velký hit, dneska se ve studiích radí je nepoužívat kvůli chaotické "skákavosti" a obtížného "trefování" podpoložky -> nelze použít přirozený pohyb myší šikmo dolů na podpoložku, ale musí se jet myší doprava a dolů, což neznalí uživatelé neví a pak jim menu zběsile "přeskakuje" ...
Je to velice zajímavý výzkum. Domnívám se však že obchodní zvyklosti klientů (zákazníků)se nejvíce liší právě mezi Amerikou a Evropou.Hodně amerických projektů již zkončilo v cizím prostředí právě na rozdílnosti chování zákazníků. O jednotlivých zemích v Evropě ani nemluvě. Proto by mne velice zajímalo, jestli někdo udělal nějakou srovnávací studii. Často se potkávám s výzkumy na různá témata, které si vzájemně protiřečí. Jde tady rovněž o "business" s informacemi. Beru to s rezervou.
29. června 2006
Firma Blue Pixel představuje Handywalk, mapy pro běžný mobil
22. června 2006
Aktuálně.cz předskočilo zprávy na iDnes.cz
20. června 2006