Komentáře ke článku "Třetina aut se prodá přes Internet"
Clanek je to zajimavy, nedokazi si toto ale predstavit v ceske republice, kde pocitacova (Internetova) gramotnost je s porovnani s USA ci Finskem, atd ... , daleko mensi. Taky by me zajimaly platebni instituty pouzite pro tyto transakce.
Petr
Nevím jak vy, ale já v tomto ohledu problémy s představivostí nemám. :-)
Pro opakované nákupy firemních vozidel je Internet již dnes zajímavou a pohodlnou alternativou. A Škodovka takovou aplikaci, byť by se jí daly vytknout spousty nedomyšleností a vad, už provozuje. Vyberete a sestavíte si vůz, který vám dodá vámi vybraný prodejce.
To, že se tento způsob dnes tolik nepoužívá je způsobeno řadou faktorů. Někdy třeba i tím, že člověk starající se ve firmě o vozový park několika desítek aut má od prodejce k dispozici servis soukromého auta nebo třeba auto pro manželku zdarma jako "odměnu za příkladnou spolupráci". A to má s počítačovou gramotností velmi málo společného :-)
Četl jsem si to několikrát, ale nějak to nechápu:
"... Do roku 2008 se však má počet nákupů uskutečněných prostřednictvím Internetu zvýšit až na 5,4 procenta ..."
"...V roce 2008 by měl Internet generovat celou třetinu prodejů automobilů..."
Že by v roce 2008 prodej o 28% převyšoval nákupy? ;-)
Generovat prodej a prodat jsou dve ruzne veci. Zatimco, kdyz se rekne, ze se neco proda pres Intenret, tak to znamena, ze se to zbozi pres Internet objedna. Zatimco to, ze je nakup Internetem generovan znamena, ze clovek se na zaklade informaci z Internetu rozhodne, ale nakup realizuje v "kamennem" obchode - v tomto pripade autosalonu.
Muze se to zdat divne, ale toto dilema internetove obchody resi uz dnes. Zakaznici si prostrednictvim Internetu sezene vsechny potrebne informace vc. nazoru lidi, kteri uz prislusny vyrobek pouzivaji (reference), ale nakoupi off-line.
29. června 2006
Firma Blue Pixel představuje Handywalk, mapy pro běžný mobil
22. června 2006
Aktuálně.cz předskočilo zprávy na iDnes.cz
20. června 2006