Komentáře ke článku "CRM ve finančnictví"
Navázal bych na svůj komentář k článku CRM a co dál ? V uvedeném článku se jedná o jedno CRM řešení, popřípadě o CRM firmu, poskytující data více subjektům. Váš článek CRM ve finančnictví mne utvrzuje v názoru, že takovéto sdílené CRM je reálné jen pro nekonkurenční skupiny. Pak si je dokážu představit celkem bez problémů. Navíc ve Vašem případě nejde o sdílené CRM ale o nezávislé systémy, které spolu komunikují - v tom se lišíte. Přesto si při účasti konkurenčních skupin dokáži představit mnoho situací svádějících ke zneužití (např. seznam klientů konkurenční pojišťovny s četností havárií) a potenciální účastnící si je bohužel představí také.
Děkuji za Váš názor. Riziko zneužití mi v případě, který jsem uvedl, nepřipadá větší než například v případě banky, jejímiž klienty jsou konkurenční blue chips společnosti.
Banky mají mechanismy jak tato rizika ošetřit, mají určitou historii, která nedává klientům mnoho důvodů k obavám, že se některé "zajímavé" údaje dostanou konkurenci. Podobnou pozici si budou muset vydobýt společnosti, jejichž CRM a jiné informační systémy budou sdílet důvěrná data. To se podle mne dotýká obecného problému rozvoje technologií, vzrůstající uživatelské pohodlí vs. bezpečnostní rizika.
Pane Hrůzo, kolik vět je z Vaší hlavy?
Milý otazníku,
pokud není uvedeno jinak, pak všechny.
Je dobrým zvykem na tomto serveru připojovat ke článkům konstruktivní komentáře, pokud možno pod svým pravým jménem.
Stačí se podívat na zkušenosti lidí s českýma bankama (zajímavé zkušenosti jsou často na Penize.CZ) a pak pochopíte, že CRM je v podání ústavů jako je GE nebo ebanka či ČSOB jenom planou frází a nástrojem, jak si pár manažerů banky může namastit kapsy...
29. června 2006
Firma Blue Pixel představuje Handywalk, mapy pro běžný mobil
22. června 2006
Aktuálně.cz předskočilo zprávy na iDnes.cz
20. června 2006