Komentáře ke článku "Datart bojuje proti klamavé reklamě"
zajimave, koukam, ze v mem pripade to asi bylo o tom samem, protoze cd-r media platinum, ci jak se to v reklame Electrocity nazyva jsem slysel v radiu jeste dva dny potom, co uz podle prodavace (Andel) vubec nebyly. Pry jsou uplne vsude vyprodane a reklama se zapomnela stahnout. Kdyz jsem se ptal, jestli byly s krabickou, tak jsem dostal odpoved, ze ano a to uz se mi ta cena 6,9 vcetne krabicky zdala opravdu dost nizka. Nyni je tam nejlevnejsi bez krabicky za tusim 9,9 a krabicka za tu samou cenu navic.
No nevim jak Elektrocity, ale ja tohle dobre znam z Makra. V letaku je neco za dobrou cenu aby se nakonec ukazalo, ze ani v den zahajeni akce rano zbozi NENI skladem.
Tak soud navrh na predbezne opatreni zamitl a Datart zaplati soudni naklady. Podle soudu se tedy o klamavou reklamu nejedna.
Škoda.
E.c. nejni nejhorši,datartu už dochazela sila ,a tak kolem sebe hazej sracky-vyz ted s Electroworldem
Již několikrát po sobě Plus Discont (ověřeno v Horních Počernicích) zařadil do svých reklamních letáčků zboží, o které jsem měl a mám zájem, které v prodejně nebylo po celý týden ani náhodou. Samozřejmě jsem i tak nějakou útratu udělal. A o to jim asi jde. Z mého pohledu je to klamavá reklama. Byl bych docela rád, kdyby po nich šel např. Julius Meinl. Zasloužili by si to.
29. června 2006
Firma Blue Pixel představuje Handywalk, mapy pro běžný mobil
22. června 2006
Aktuálně.cz předskočilo zprávy na iDnes.cz
20. června 2006