David Kozák, 26. května 2010, e-komerce.cz
Asociace.BIZ zahájila příjem přihlášek do soutěže Internet Effectiveness Awards 2010. O ceny za efektivitu a ocenění za inovace se letos utkají vedle webů, obchodních systémů a on-line reklamy také content management systémy, portály, komunikační kampaně využívají sociální sítě a virální prvky. Přihlášky budou uzavřeny 30. června 2010.
Celkem bude vyhlášeno 16 kategorií:
- Charita, lidská práva a životní prostředí
- Business to Business
- Auto-moto
- Spotřební zboží a služby
- Bankovnictví a finance
- Cestovní ruch
- Zpravodajství a média
- Státní správa a samospráva
- Nejlepší využití sociálních sítí
- Nejlepší použití videa
- Nejlepší užití virálního marketingu
- Nejlepší užití on-line prodeje
- Nejlepší portál
- Nejlepší užití Content Managementu
- Ocenění za inovace
- Grand Přix
Přihlášky do soutěže začala asociace přijímat 1. května 2010. Vítěze porota vyhlásí na zábavném zářijovém galavečeru.
V porotě letošní soutěže zasedne např. Ondřej Felix, Jaroslav Winter, všichni historičtí vítězové cen Grand Prix IEA, novináři z odborných médií, zástupci oborových asociací a řada nezávislých odborníků.
Partnery soutěže jsou
mikrofotobanka Pixmac, sklárny Moser, portál Tyinternety, časopisy Bankovnictví, DIREKT, Strategie, INSIDE IT, IT Systems, SystemOnLine, Marketing Journal a další.
Internet Effectiveness Awards jsou ocenění udílená nejefektivnějším internetovým řešením na českém internetu. Porota vybírá vítězná řešení na základě jejich efektivity. Hledí na konkrétní výsledky a úspěchy, kterých řešení dosáhla prostřednictvím digitálních médií. Měřítkem je celkový úspěch vztažený k nákladům na projekt.
Více na oficiálním webu soutěže
www.IEA.cz.
David Kozák