Jiří Juránek, 21. dubna 2001, e-komerce.cz
Od konce března tak mohou mladí němečtí specialisté pracovat například v Budapešti, Moskvě, Varšavě a v Praze. "Hledáme všechny, kteří mají průkopnického ducha a smysl pro dobrodružství. Nezbytným předpokladem pro přijetí jsou také znalost angličtiny a multimédií. Užitečné jsou i znalosti místního jazyka, protože zájemci budou pracovat přímo v místních kancelářích," sdělil ředitel pro zahraniční pobočky agentury Kai Hannwacker.
Německým specialistům však bude dělat krkolomný jazyk českého národa nemalé potíže. Hannwacker však věří, že v současné době panuje v kancelářích agentury ve Východní Evropě neopakovatelná atmosféra. "Společně můžeme něco dokázat," jsou jeho slova, která jako by byla vystřihnutá z "totalitní Východní Evropy".
Stážisté budou pracovat ve městech od července do října. Kromě práce se však budou pracovníci seznamovat také s kulturou, lidmi a situací na multimediálním trhu v dané zemi. Agentura otevřela kanceláře v evropských městech minulý rok, protože podle ní Východní Evropa prožívá prudký rozvoj trhu s novými technologiemi. Stážisté mají o práci ve Východní Evropě zájem, neboť počet přihlášek již přesáhl již padesátku.
Jiří Juránek