EC-HUT – nový obchodní model pro e-komerci
Redakce, 30. června 2000, e-komerce.cz
Internetové nákupní středisko Epostop oznámilo, že se k jeho konsorciu, zabývajícím se novým typem e-komerčních operací, připojily další čtyři společnosti.
Asijská společnost Epostop nedávno ohlásila, že si nechala patentovat nový obchodní model, propojující online platformu s offline obchody. Tento model umožňuje zákazníkovi, aby provedl online objednávku zboží a následně v sousedním klasickém obchodě tento produkt zakoupil hned poté, co si jej nechá předvést, ozkoušet, nebo provede jinou kontrolu podle druhu sortimentu.
Tato obchodní metoda, která získala jméno "EC-HUT" nachází uplatnění především v rezervaci lístků, v peněžních službách, nebo ve službách souvisejících s rekreací a oddychový časem.
Účastníky prvního EC-HUT konsorcia jsou prozatím čtyři firmy s nabídkou oddychových, servisních a síťových služeb. Star Max bude vytvářet zábavu a obsah, CJ GLS převezme starost o dodávku zboží, Younghwa Maeul postaví nákupní stánky a G&G Networks bude poskytovat širokopásmovou internetovou síť.
Podle mluvčího firmy Epostop plánuje toto konsorcium v letošní roce vytvořit 1000 nákupních center a v roce 2003 tento počet rozšířit o další tři tisíce.
Redakce redakce@e-komerce.cz
|