David Kozák, 12. srpna 2004, e-komerce.cz
Ve dnech 14. a 15. září 2004 proběhne v hotelu Diplomat odborná konference Web Marketing 2004 s podtitulem Možnosti, trendy, zkušenosti - inspirace pro Vaše řešení! Pořadatelem akce je Institute for International Research a hlavním cílem je prostřednictvím přednášek odborníků a představitelů firem úspěšně využívajících web marketing účastníkům ukázat, jaká je současnost online služeb a především - jaké možnosti se na "internetovém horizontu" rýsují.
Na konferenci se mimo jiné dozvíte:
- Jak zajistit, aby se web marketing stal efektivní součást celkové marketingové strategie vaší společnosti.
- Co je třeba udělat proto, aby Váš web nebyl labyrint... Pravidla webové prezentace a jejího zviditelnění!
- Aktuální informace o e-businessu, reklamě a věrnostních programech na webu!
- Něco o současnosti internetových výzkumů trhu a hodnocení efektivity webových aplikací.
- Jak zpracovat zadání Vašeho internetového projektu?
- Informace o právních aspektech Internetu: v současné úpravě i v rímci připravovaných zákonů.
Přednášet budou například Petr Řezáč a Jiří Kavan ze společnosti Metrostav, jež v loňském roce získala cenu "Marketingová trefa" v soutěži WebTop100, Ondřej Vích z Eurotelu, jehož web kromě ocenění "BestWeb" v soutěži WebTop100 získal také "The 2004 International Stevie Award" či Petr Žemlička ze společnosti Import Volkswagen Group, držitele titulu "e-firma roku 2003".
O své znalosti a zkušenosti se však podělí také celá řada odborníků z oboru. Kromě jiných například Ladislav Trpák (Advertures), Jakub Ditrich či Martin Petrášek (eMerite).
Přihlásit se k účasti na konferenci je možné online, na adrese
http://www.konference.cz/conference.cfm?EventID=C0402.