Stále jsme věrní klasickým médiím?
Nářky různých hudebních vydavatelství (především v USA), že online “pirátství” jim ubírá na ziscích a dokonce přináší velké ztráty, opět dostali velkou trhlinu. Billboard magazin poskytl několik zajímavých údajů: Podle stránek SoundScan (poskytuje statistické údaje z hudebního světa), se nikde žádný žádný pokles neobjevuje, spíše naopak.
Úplně mi vyrazil dech údaj, že během předvánočního týdne dosáhli prodeje v klasických kamených obchodech v USA více než 45 miliónů alb. Pro našince číslo téměř neuvěřitelné. Navíc celkové prodeje vzrostli o téměř 14% vzhledem k loňskému nákupnímu šílenství. To nevypadá na velkou újmu, že! Možná i proto, si stále rád vyměnuji MP3 soubory s přáteli po Napsteru. :-)
Autor: Petr Palán
Datum: 10. ledna 2001
Profil autora
Petr Palán
Nezávislý eBusiness konzultant pracující pod značkou NALAPNET.COM
Působil mj. v Samba Digital Media, PricewaterhouseCoopers, Arthur Andersen
Zaměřuje se na využití moderních technologií v podnikové sféře pro zefektivnění informačních toků (interně/externě), logistiky a marketingu
Související články
10.02.2004
14.01.2004
29.01.2001
29. června 2006
Firma Blue Pixel představuje Handywalk, mapy pro běžný mobil
22. června 2006
Aktuálně.cz předskočilo zprávy na iDnes.cz
20. června 2006