Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Reklama
Užitečné informace pro kutily.

Logica certifikována

Logica s.r.o. byla - jako první firma v České republice – certifikována podle obou klíčových mezinárodních norem pro kvalitu služeb v oblasti informačních technologií. Jedná se o obecnější normu ISO 9001:2000 a normu TickIT Issue 5.0 zaměřenou na záležitosti specifické pro oblast IT.

Získání těchto certifikátů vyžaduje prokazatelné dodržování přísného systému pravidel a postupů pro vývoj, testování a podporu softwarových aplikací a další s tím spojené služby.

Smyslem těchto norem je poskytnout jistotu, že práce certifikované společností splní všechny definované požadavky na kvalitu služeb, spolehlivost dodávky a na schopnost reagovat na požadavky zákazníků – a že je taková společnost vybavena dostatečnými nástroji pro neustálé zlepšování v těchto oblastech. Pracovníci certifikační společnosti Det Norske Veritas (DNV) proto důkladně analyzovali firemní dokumenty, systémy a pracovní postupy a vedli desítky pohovorů se zaměstnanci společnosti Logica.

Závěrečný audit, který proběhl v pobočkách v Praze, Brně a Plzni, potvrdil, že fungování firmy vyhovuje všem požadavkům obou norem. Toto zjištění má význam také pro slovenskou pobočku společnosti Logica, která je do společnosti Logica s.r.o. organizačně začleněna. Jsou proto všechny důvody domnívat se, že také práce bratislavské pobočky splňuje požadavky obou norem. Udělení certifikátů pro Slovenskou republiku bude předmětem samostatného řízení, které proběhne v nejbližších měsících.

Ředitel organizační složky certifikační společnosti DNV Martin Ruščák řekl: ”Audit proběhl hladce, protože Logica byla výborně připravena. Potěšitelné bylo zejména zjištění, že Logica nelituje námahy, aby si všechny stanovené procesy a postupy osvojili nejen manažeři na všech úrovních, ale skutečně všech bezmála 500 zaměstnanců.”

Cormac Breen, operační ředitel firmy Logica s.r.o., uvedl: ”Základem tohoto úspěchu je dlouhodobý vynikající výkon našich pracovníků, kteří - jak věřím – představují to nejlepší v českém IT sektoru. Jsem hrdý na to, že nezávislá prověrka potvrdila naše zaměření na prvotřídní kvalitu služeb a přesné splnění požadavků zákazníka. Klíčovým faktorem pro dosažení tohoto úspěchu bylo důsledné uplatňování metodologie Cortex, kterou Logica používá na celém světě.

Poslední verze norem, podle nichž byla Logica certifikována, kladou důraz na schopnost vyhovět požadavkům zákazníka a neustálé zvyšování cílů, které si organizace klade. Z našeho pohledu je významná zejména skutečnost, že řízení kvality není jen jednou z mnoha složek práce společnosti. Má základní význam při dodávkách kritických systémů, kdy zákazníky zároveň požaduje dodržení nejvyšší kvality. Princip neustálého zlepšování prostě znamená, že se dokážeme poučit z minulých chyb a pracovat stále lépe. To přesně zapadá do firemní kultury společnosti Logica.

Uvítali jsme přístup auditorů, kteří dokázali rychle porozumět fungování naší firmy, identifikovat potenciální rizikové oblasti a zaměřit se na ně. Takže i sám proces certifikace nám přinesl řadu cenných poznatků,” dokončil Cormac Breen.
Autor: Tisková zpráva
Datum: 27. prosince 2001





 Sdílet článek  
Facebook Facebook   Jagg Jagg.cz   Linkuj Linkuj.cz