Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Newsletter 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Reklama
Užitečné informace pro kutily.

Pod novým jménem Accenture uvede Andersen Consulting dosud největší B2B kampaň u příležitosti změny značky

Celosvětová integrovaná kampaň bude zahrnovat agresivní reklamu, která bude uváděna během finále poháru amerického fotbalu (Super Bowl) Společnost Andersen Consulting, která se od 1.1.2000 přejmenuje na Accenture, dnes představila své nové logo a pravidla o používání této značky.

Nové logo

Logo bude středem dosud největší a nejintenzivnější business to business kampaně, která proběhne při příležitosti změny značky. Kampaň bude celosvětově zahrnovat investice do reklamy ve výši 175 milionů dolarů.

Nové logo celosvětové poradenské firmy, která se zaměřuje na otázky řízení a informačních technologií, je tvořeno slovem Accenture - psáno malými písmeny a zdůrazněným znaménkem “větší než”. Podle Joe Forehanda, vedoucího partnera a celosvětového generálního ředitele Andersen Consulting, logo “klade důraz na budoucnost (accent on future) a odráží záměr společnosti ukazovat cestu vpřed a přinášet klientům taková řešení, která předčí jejich očekávání”.

Kampaň Accenture se zaměří na tradiční i novodobé marketingové kanály a bude souběžně probíhat ve 48 zemích. Jejím cílem bude pevně zabudovat jméno a jeho vizuální podobu do povědomí klientů, zaměstnanců i potencionálních zaměstnanců na celém světě.

“Naším záměrem je vytvořit z Accenture jednu z nejuznávanějších business-to-business značek na světě – stejně tak, jako tomu bylo dříve u značky Andersen Consulting,” řekl James E. Murphy, celosvětový ředitel Andersen Consulting pro marketing a komunikaci.

Cílení kampaně

Kampaň, která nemá v historii obdoby, se bude sestávat z různých tradičních a netradičních marketingových kanálů. Společnost zakoupí reklamní prostor v nejčtenějších ekonomických novinách a časopisech na hlavních mediálních trzích šesti kontinentů a bude vysílat v období od ledna do března 2001 více než 6000 televizních reklamních spotů v osmi zemích. Mezi nimi budou televizní spoty při několika zápasech amerického fotbalu o univerzitní i profesionální titul v USA.

Další sportovní sponzoring zahrnuje závodní tým Williams Formule 1 Grand Prix, zápas světových fotbalových týmů snů v Japonsku a Accenture golfové mistrovství (Match Play Golf Championship) v Melbourne.

Murphy řekl, že firma osloví nejen tradiční média zaměřená na podnikání, ale zahrne také publikace zabývající se volným časem jako např. Ronda Iberia ve Španělsku a divadelní magazín StageBill v angličtině, mobilní aplikace jako např. AvantGo, internetové stránky jako sportsline.com a nové reklamy na každém významném mezinárodním letišti.

“V průběhu minulé dekády prolomila firma Andersen Consulting hranice v marketingu profesionálních služeb,” řekl Murphy. “Byli jsme první, kdo využil televizní reklamy. Nyní budeme první společností s plně integrovanou reklamní kampaní ke změně značky, která poběží souběžně na šesti kontinentech a která se zaměří na naše klienty doma, v práci i ve volném čase.”

“Jsme přesvědčeni, že start se nám zatím vydařil,” řekl Murphy. “Nové jméno, Accenture, bylo našimi lidmi a trhem dobře přijato. První část procesu změny značky, výběr nového jména a vytvoření jeho vizuální podoby, byla dokončena za méně než tři měsíce, což je rekordně krátká doba. Projekt takové velikosti a celosvětového dosahu by většinou trval dvakrát až třikrát déle.”

“Jednou z největších výzev pro firmu je nyní zajistit, aby po Novém roce bylo všech 180 kanceláří plně přizpůsobeno nové značce.” To bude vyžadovat změnu více než 1500 štítů se jménem na celém světě a tisk 6,5 milionu vizitek v příštích čtyřech týdnech tak, aby měl každý zaměstnanec připraveno 100 vizitek na začátku prvního pracovního dne roku 2001. Záměrem společnosti je také doručit každému zaměstnanci brožuru o nové značce Accenture, tzv. capability brožuru a časopis pro zaměstnance s novou podobou.

Celkově budou tyto aktivity vyžadovat, aby společnost vyškolila více než 100 externích organizací jako jsou reklamní agentury, tiskárny a designéři internetových stránek pro použití nového loga.

Jméno Accenture, které vymyslel norský zaměstnanec Andersen Consulting, vzniklo spojením slov “důraz” (accent) a “budoucnost” (future) a znamená podněcovat, rozvíjet a předčit očekávání. Vizuální podoba pak zdůrazňuje tyto aspirace grafickým vyjádřením cesty kupředu, vize přesahující dnešní limity, partnerství přesahující úsilí jednotlivců, a řešení přesahující očekávání.

“Logo Accenture a jeho vizuální podoba vyjadřuje, čím jsme se stali jako organizace, a zároveň i čím bychom se chtěli stát – společností, která překračuje hranice tradičního poradenství. ”
řekl Joe Forehand.

Ke změně jména dochází na základě srpnového výnosu nezávislého rozhodce ve prospěch Andersen Consulting v rozhodčím řízení se společnostmi Andersen Worldwide a Arthur Andersen. Na základě tohoto výnosu byly Andersen Consulting prominuty veškeré další povinnosti vůči společnostem Andersen Worldwide a Arthur Andersen, a to včetně jakékoli povinnosti uhradit ukončení smlouvy. Zároveň bylo rozhodnuto, aby do 31. prosince 2000 přijala nové jméno.
Autor: Redakce
Datum: 22. listopadu 2000





 Sdílet článek  
Facebook Facebook   Jagg Jagg.cz   Linkuj Linkuj.cz