Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Reklama
Užitečné informace pro kutily.

Zabalí to Ad Pepper Media?

Michal Kašpárek, představitel české pobočky reklamní agentury ad pepper media, dnes oznámil, že tato společnost k datu 26.9.2001 končí aktivity v ČR. Následuje tak před nedávnem uzavřené pobočky v USA, Rakousku, Švýcarsku a dalších zemí. Proti tomuto prohlášení se ohradil Dag Palovič, generální ředitel slovenské ad pepper (česká pobočka fungovala pod slovenskou), načež mezi oběma pány proběhla nepěkná mediální vybíjená.

Michal Kašpárek ve svém prohlášení adresovanému některým představitelům českých serverů oznámil, že došlo k uzavření české pobočky ad pepper media, zmínil se o nečestném až mafiánském jednání slovenského partnera a na závěr předem poděkoval za případné pracovní nabídky.

Následovalo prohlášení generálního ředitele ad pepper slovakia Daga Paloviče, který se distancoval od sdělení p. Kašpárka a zmínil porušování smlouvy z jeho strany. Pan Palovič dále oznámil, že společnost zvažuje podání trestního oznámení na p. Kašpárka.

"Zodpovedne môžem prehlásiť, že naša spoločnosť dodržiava zmluvné vzťahy a taktiež dodrží zmluvné vzťahy s českými subjektami. Aktivity na českom území neukončujeme, ale budeme sa koncentrovať na reklamné kampane slovenských subjektov v Čechách a českých na Slovensku.

Aktivity na Slovensku pokračujú v nezmenej podobe, dokonca pripravujeme rozšírenie spoločnosti a hľadáme nových kolegov, nakoľko tu máme vybudovanú silnú pozíciu a podpísané dostatočné množstvo kontraktov, dokonca už aj na rok 2002.", prohlásil Dag Palovič na online konferenci o reklamě.

Ač se slovní přestřelka obou pánů mohla zdát těm kdo se jí účastnili komická, je patrně obrazem situace celé sítě ad pepper. Tato společnost s ústředím v Holandsku vykázala za letošní druhé čtvrtletí téměř o 26% menší obrat než za srovnatelné loňské období. Působení ad pepper v USA bylo zastaveno, pobočky v Rakousku a Švýcarsku uzavřeny. Trhy ve dvou posledně jmenovaných regionech mají být obhospodařovány prostřednictvím německé pobočky.

Ve slovenské ad pepper má mateřská firma minoritní podíl, což do určité míry omezuje její závislost na osudu celé mezinárodní sítě. Majoritní vlastník podle Paloviče plánuje expanzi společnosti.

Jakkoli se ad pepperu dařilo spolupracovat s renomovanými servery (např. Yahoo! ve Švédsku a Finsku), nevyhnula se společnost razantním úsporným opatřením. Špatné hospodářské výsledky hlásí více firem z oboru (viz aktuální problém skupiny DeepGroup). Jsou důsledkem změn a korekce reklamního trhu. Vysoce konkurenční prostředí tlačí ceny dolů, navíc reklamní kampaně na internetu začínají nabízet i klasické, kamenné agentury se silnějším zázemím.

Česká ad pepper byla pověstná zaměřením na netradiční reklamní formáty a vysokými cenami. Nové reklamní formáty však umí používat stále více reklamních agentur...
Autor: Pavel Hrůza
Datum: 27. září 2001



 Profil autora  

Pavel Hrůza

Partner společnosti 24Snails.com Media Production.
Konzultant v oblasti webových služeb a marketingu.


 Sdílet článek  
Facebook Facebook   Jagg Jagg.cz   Linkuj Linkuj.cz