Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Reklama
Užitečné informace pro kutily.

Srovname.cz spustil agregátor slevových serverů hromadného nakupování

Internetový srovnávač cen a zboží Srovname.cz zareagoval na vzrůstající oblibu hromadného nakupování v ČR a spustil službu, která umožňuje srovnání nabídek většiny slevových serverů hromadného nakupování na českém trhu. Uživatelé na jednom místě (na adrese www.srovname.cz/hromadne-slevy) najdou aktuální nabídky slevových serverů setříděné podle měst a kategorií nabízeného zboží nebo služeb.

"Servery hromadného nakupování jsou na českém internetu hitem posledních měsíců a tak jsme se rozhodli na tuto popularitu a rostoucí zájem uživatelů reagovat a ve spolupráci s našimi partnery jsme tuto službu spustili. Jsem přesvědčen, že uživatelé ocení nástroj, který jim pomůže se snadno a rychle zorientovat v záplavě nabídek slev více než 50 serverů tohoto typu, které u nás jen v letošním roce vznikly. Aktuální nárůsty návštěvnosti našich stránek a reakce uživatelů nám v tom dávají za pravdu," okomentoval spuštění služby David Folprecht.

Fenomén slevových serverů hromadného nakupování odstartoval v ČR zhruba na konci loňského roku a v letošním roce zažívá boom. V současné době působí na českém trhu více než 50 projektů tohoto typu. Živelný rozvoj přechází pomalu do fáze konsolidace trhu, uzavírání vzájemných partnerství jednotlivých slevových projektů a jejich expanze do regionů a krajských měst a také specializace a personalizace nabídek slev uživatelům. Velkou část zákazníků slevových serverů tvoří ženy ve věku 25–35 let s vyšším vzděláním. V nabídce slev se pak nejčastěji objevuje: gastronomie, hubnutí, masáže, zkrášlování, wellness pobyty a zážitky.

Princip hromadného nakupování funguje tak, že slevový server domluví s obchodníkem velkou slevu (většinou přes 50 %) na určitou vybranou službu nebo zboží a tu nabídne přes web, e-mail a Facebook či Twitter svým zaregistrovaným uživatelům. Výhodou pro nakupující jsou velké slevy a pro obchodníky je to skvělý marketingový a reklamní nástroj, který v krátkém čase a s minimálními náklady (v podobě krátkodobého dramatického snížení své marže) umožní oslovit se svojí nabídkou obrovské množství několika desítek tisíc potenciálních zákazníků a uživatelů. Slevové servery pak účtují obchodníkům provizi zpravidla ve výši 15-25% z takto uskutečněných a zprostředkovaných obchodů.

V nákupech na internetu letos v předvánočním období vedou podle statistik Srovname.cz chytré mobilní telefony, 3D televize nebo zážitky.
Autor: David Kozák
Datum: 30. listopadu 2010



 Profil autora  

David Kozák

Redaktor serveru e-komerce.cz
Novinář a publicista.


 Sdílet článek  
Facebook Facebook   Jagg Jagg.cz   Linkuj Linkuj.cz