Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Vše pro váš digitální fotoaparát!

On-line služby a turistika
Z nejnovějších mezinárodních průzkumů vývoje on-line služeb vyplývá, že jednou z nejrychleji rostoucích oblastí je turistika. Z tohoto hlediska je pro nás zajímavý německý trh, jelikož Němci jsou již dlouhou dobu největším turistickým národem na světě a německých služeb tohoto druhu mohou bez problémů využívat i naši občané.
Autor: Ľubica Domanová    Datum: 10.4.2000
Internetem ke kartelizaci a monopolu???
Co tím myslím? Jedná se mi o to, zda-li je možné říci (a mnozí moji známí to říkají), že internet a elektronický obchod ve svém důsledku povedou k monopolizaci činností, případně ke vzniku kartelů.
Autor: Petr Palán    Datum: 31.3.2000
Internet už vyrostl z dětských střevíců
Já pevně věřím, že tomu tak je i v České Republice. Minimálně vyrostl z plenek. Dnes už neuslyšíte komentáře typu ”dělám do internetu”. Tedy, abychom byly přesní – uslyšíte, ale je to záruka, že dotyčný asi nebude patřit mezi budoucí hvězdy na českém internetovém nebi.
Autor: Ľubica Domanová    Datum: 28.3.2000
Síla českého elektronického obchodu je v lidech na internetu
Počátkem února obdržela Asociace pro elektronickou komerci přihlášku k členství od pražského zastoupení firmy Microsoft. Přihlášku podepsal pan Vojtěch Foukal, který má v české pobočce Microsoftu funkci Consumer Group Manager.
Autor: Leoš Prušvic    Datum: 29.2.2000
Útok na americké servery byl specifický spam
Série hackerských útoků vedených v posledních dnech na nejznámější americké servery jako je Yahoo!, eBay, CNN a další známé internetové adresy způsobily paniku nejen mezi online obchodníky, ale následně vyvolaly i celou řadu otázek o povaze útoků, jejich technickém provedení a neposledně i kdo stojí za celou pirátskou sérií a co je vlastně skutečným “ideovým” cílem útočníků. Právě úvahy nad jejich skutečnými záměry vedly k celé řadě dohadů od těch naprosto střízlivých, až po názory přímo ufonisticky sofistikované. Za této situace jsem požádal o rozhovor majora Ing. Jiřího Dastycha, vedoucího Skupiny informační kriminality.
Autor: Leoš Prušvic    Datum: 19.2.2000
“Internetová demokracie” – rozhovor s Vladimírem Mlynářem
Dosud se v naší domovině vedla debata o významu a budoucnosti elektronické komerce hlavně v kruzích odborníků a lidí, kteří se e-komercí přímo zabývají. Je ale potřeba ji přenést také na ta odpovědná místa, která vytváří pravidla hry, čili legislativní rámec. Při pohledu na současný stav naší politické scény se může zdát, že pro témata jako je internet a e-komerce tu není místo. Přesto se najdou politikové, kteří si uprostřed žabomyších politických sporů dokáží udržet nadhled a uvažovat o podstatných věcech, které mohou zásadním způsobem ovlivnit ekonomickou situaci ČR. Jedním z nich je poslanec a místopředseda Unie Svobody, Vladimír Mlynář, s nímž Vám nyní přinášíme exkluzivní rozhovor.
Autor: Pavel Hrůza    Datum: 18.2.2000
Jak si stojí e-komerce v Evropě?
I ten nejskeptičtější pozorovatel dění v on-line obchodování na území Evropy musí uznat, že se pomalu začínají hýbat ledy… Zatímco si mnoho zákazníků na pohodlný způsob utrácení peněz už zvyklo, je ale podle americké společnosti Forrester Research stále více těch, kteří ještě preferují fronty v obchodech nebo to tak zvané “osahání si věci” před vlastní koupí.
Autor: Martin Hošek    Datum: 18.2.2000
Systémy výměny reklamních bannerů
Chcete-li se prosadit v prostředí Internetu, nestačí dnes jen vytvořit zajímavé stránky či vytvořit zajímavý projekt. Stejně důležité je i dát o sobě vědět. Logicky nejlepší formou je reklama právě na Internetu. Jak však trh s reklamou funguje? Jakou můžete na tomto trhu hrát roli? Jaké jsou zde principy, jaká je zde konkurence? Pojďme se této oblasti podívat trochu na zoubek.
Autor: Václav Vojtěch    Datum: 18.2.2000
Rok 2000 a svět internetu
Je to jednoduché. Internet už dávno není jen jakousi pomůckou a nutností pro zviditelnění se. Internet začíná vydělávat peníze. Obrovské peníze.
Autor: Martin Hošek    Datum: 16.2.2000
Platby na internetu – odezva
Článek Platby na internetu, zveřejněný 5.února, vzbudil velký zájem a celá řada čtenářů na něj dokonce reagovala. Dokazuje to závažnost problematiky pro všechny účastníky elektronického businessu. Ráda bych vás proto seznámila s těmi nejzajímavějšími reakcemi.
Autor: Ľubica Domanová    Datum: 11.2.2000