Komentáře ke článku "CRM a co dál"
Na toto téma proběhla již před časem diskuse na CRM-Forum.com a závěr? Z pohledu zákazníka individuální přístup ano, osobní vztah ovšem nikoliv. Docela se s tímto názorem stotžňuji.
odkial zoberie nadpodnikove riesenie CRM data o zakaznikoch?
Zákaznická data jsou tak trochu "rodinné zlato" a firmy jsou ve vztahu k nim vetšinou paranoidní (a většinou oprávněně). Dovedu si představit vyčlenění CRM na principu "shared services" pro skupiny, které si nekonkurují (pobočky korporace, různé regiony), ale ne jako službu brokerského typu, a pokud ano, tak na ni stejně bude navazovat vnitrofiremní "vlastní" CRM.
To spíše věřím na centralizaci technikých prostředků CRM (hosting, oprativní leasing).
R.P.
Vážení,
jakákoli lidská činnost je poznamenána koncentrací a specializací. je to základní podmínka produktivity a profesionality. To vše musí účinné CRM splňovat. Je zde však důležitá podmínka. Subjekty, které se takto spojí sdílením části svých zákaznických informací si musí být vědomy všech rizik! Realitou je toto spojení např. u komerčních kontaktních agentur, u velkých korporací sdružujících většinu produktů peněžního trhu nebo např. u obslužnch aktivit utilitárních společností.
Doporučuji každému, kdo by měl takový úmysl provést nejen důkladnou analýzu svých procesů orientovaných na zákazníka ale také analýzu rizik úniku těchto pro podnikání skutečně klíčových informací!
Přeji všem šťastnou volbu v rozhodování.
"informačný" holding ? Prečo nie ale neviem si to predstaviť pri súčasnej legislatíve.
29. června 2006
Firma Blue Pixel představuje Handywalk, mapy pro běžný mobil
22. června 2006
Aktuálně.cz předskočilo zprávy na iDnes.cz
20. června 2006