Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Newsletter 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Vše pro váš digitální fotoaparát!

Komentáře ke článku "Prvky ovlivňující nákupní chování"


Jméno:
Předmět:
...
Datum:
26.06.2002 10:10:06

Mne, kdyz kupuju jakykoliv produkt nebo sluzbu, ovlivnuje nejvice, jestli ziskam pocit, ze se me prodavajici snazi co nejvice okrast ... ;)

Jméno:
Předmět:
Kritéria
Datum:
26.06.2002 12:01:51

A právě k přesvědčení, jestli se Vás obchodník snaží okrást nebo nesnaží, dojdete podle určitých kritérií. O těch článek (obzvlášť jeho druhá část) je. :-)

Jméno:
Předmět:
pop-upy
Datum:
27.06.2002 09:47:25

Jenom jsem z článku nepochopil, jestli mužům vadí, že na obchodu nejsou pop-up menu / nebo že tam jsou a oni je nechtějí?
Před rokem byly pop-upy velký hit, dneska se ve studiích radí je nepoužívat kvůli chaotické "skákavosti" a obtížného "trefování" podpoložky -> nelze použít přirozený pohyb myší šikmo dolů na podpoložku, ale musí se jet myší doprava a dolů, což neznalí uživatelé neví a pak jim menu zběsile "přeskakuje" ...

Jméno:
Předmět:
Výzkum
Datum:
03.07.2002 07:33:20

Je to velice zajímavý výzkum. Domnívám se však že obchodní zvyklosti klientů (zákazníků)se nejvíce liší právě mezi Amerikou a Evropou.Hodně amerických projektů již zkončilo v cizím prostředí právě na rozdílnosti chování zákazníků. O jednotlivých zemích v Evropě ani nemluvě. Proto by mne velice zajímalo, jestli někdo udělal nějakou srovnávací studii. Často se potkávám s výzkumy na různá témata, které si vzájemně protiřečí. Jde tady rovněž o "business" s informacemi. Beru to s rezervou.