Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Reklama
Užitečné informace pro kutily.

Komentáře ke článku "Shoda okolností nebo geniální PR tah?"


Jméno:
Předmět:
PR kampan nebo SPAM?
Datum:
20.06.2002 15:07:46

Predevsim musim rict, ze email jsem take dostal a hned smazal v domneni, ze jde o spam, takze si uz nevzpominam, zda mi ho poslal nejaky znamy nebo jak se ke me dostal. Takze rekneme, ze to nebyl spam, ale poslal mi to nekdo, kdo zna muj (ne)zajem o politiku.

Myslim si, ze text je spise spatny, protoze nerika nic o strane, ktere mam dat hlas, ale obecne polemizuje s tim, ze to tady stoji za prd a ostatni strany jsou jen "nutne zlo". Mozna, ze mezi parlametnimi stranami skutecne neni zadna, kterou bych uprednostnoval pred ostatnimi, ale na druhou stranu, proc davat moji stovku nekomu, o kom slysim poprve, kdo me neoslovuje s programem, ale nabizi mi jakousi "nezavislou opozici".

Nechme ale politiky, pojdme se podivat na ucinek "kampane". Rozhodne hodnotim pozitivne pouziti internetu, ktere par lidem za nekolik malo tisic ze statni (obecni) kasy prineslo 13 milionu. At uz si sve volice ziskali koncertem Jablkone (o cemz silne pochybuji) nebo vyuzitim "viralniho marketingu", musim uznat, ze to provedli chytre a jiste se velke mnozstvi vahavcu nadchlo prave "familiernosti" dopisu v dobe, kdy programy vsech hlavnich stran splyvaji nebo jen mlhave laskuji s prazdnymi hesly a rozhodli se, kdyz uz nic jineho, preposlat email dalsim. Kolika? To lze pravdu jen tezko odhadnout, ale dle mych zkusenosti ma dobry email ucinnost aspon deset procent, pokud jde o pouhou navstevu stranky. Kolik lidi muselo dostat tuto zpravu, aby jich skutecne PRISLO volit 100.000?

Prestoze cisla o poctu shlednuti clanku na psovi svedci o tom, ze to v podstate moc lidi nezaujalo, ale mailova "kampan" ve spravnou dobu na spravnem miste pravdepodobne udelala svoje.

V kazdem pripade vice takovych clanku!

Jméno:
tomáš nový
Předmět:
průzkum
Datum:
20.06.2002 16:17:15

Téma článku považuji za povolební PR. Předvolební výzkum se netrefil v podstatě vůbec v ničem. Nechápu jak je tedy možné srovnávat špatná data s realným výsledkem.

Jméno:
Martin
Předmět:
RE: Povolební PR
Datum:
25.06.2002 20:37:49

Na základě čeho usuzujete, že se jedná o povolební PR?

Článek si poměrně přesně všímá zajímavého využití dvou vstupních faktorů - Internetu/emailu jako prostředku a všeobecné beznaděje voličů - velmi dobře použitých ve volební kampani politické strany/uskupení. Faktem je, že letos jsme více než kdykoli předtím volili spíše než nejlepší stranu nejmenší zlo. Poměrně značná část voličů se této volbě vyhnula úplně. Za této situace popisovaný "agitační" mail padl na úrodnou půdu a oslovil nemalé procento lidí.