Redakce, 29. ledna 2002, e-komerce.cz
Podle studie GatnerG2 se americký online reklamní trh vyšplhá z dosavadních 7.9 miliard USD (za rok 2001) do roku 2005 na 18.8 miliard USD. Přesto tvoří internetová reklama pouhá 3% celkového reklamního trhu v USA.
Výzkum GartnerG2 vycházel z dotazování inzerentů a analýzy dat NetRating a podobných.
Obrat internetové reklamy v USA
2001 - 7.9 miliard USD
2002 - 11.4 miliard USD
2003 - 14.7 miliard USD
2004 - 17.2 miliard USD
2005 - 18.8 miliard USD
Je třeba zmínit fakt, že předpovědi různých agentur se značně rozcházejí. Celkový obrat americké internetové reklamy za rok 2001 je udáván od 4.7 miliard USD (Myers Group) po 12.6 miliard USD (Datamonitor). Nejpravděpodobněji vypadají údaje od 7 do 8 miliard.
Redakce