Redakce, 25. října 2000, e-komerce.cz
Deutsche Telekom AG investoval podle dobře informovaných zdrojů do projektu s názvem T-Mart-Trading.net kolem 100 milionů DEM.
Na rozdíl od většiny současných B2B tržišť, která jsou zaměřena na určitý sektor, by projekt německého telekomu měl být obecným tržištěm bez určitého zaměření, otevřený všem průmyslovým a obchodním odvětvím. Je zde tedy možné najít širokou škálu produktů a služeb, od kancelářských potřeb, přes telekomunikační služby až po pracovní oděvy.
V sektoru telekomunikací tohoto portálu nabízí své služby mimo jiné také rivalové německého Telekomu Arcor Mannesmann a Viag Interkom.
Část technologického řešení pro tržiště dodala americká společnost Commerce One. Mnohamilionová investice se Deutsche Telekomu s největší pravděpodobností více než vyplatí: Za prvé, zabije dvě mouchy jednou ranou, protože chce sám převést část správy společnosti na online portál; za druhé část technologie nového portálu použije pro vytvoření "Chemploreru", B2B tržiště pro chemický průmysl, který připravuje společně s firmami Bayer a Hoechst.
Redakce