Jiří Juránek, 13. prosince 2001, e-komerce.cz
Není potřeba zdůrazňovat, že vydání této knihy je důležitým počinem zejména pro ty, kteří se e-obchodem zabývají. A jelikož právě čtete tyto řádky, patříte k nim také. Knihu napsali společníci výše zmíněné společnosti. "Kladli jsme důraz na praktický přínos pro podnikatele na internetu. Nejde o vědeckou monografii," uvedl jeden z autorů knihy, Pavel Svoboda. "Cílem publikace je zpracovat srozumitelnou formou právní a daňové otázky elektronického obchodu, nikoliv právně analyzovat internet jako takový," dodal autor. Podle něj je velká pozornost věnována problematice doménových jmen, reklamě na internetu, ochraně osobních dat a elektronickému podpisu. Čtenář v knize nalezne také problematiku smluv uzavíraných po internetu, ochraně spotřebitele a rozhodování sporů z elektronicky uzavřených smluv. Podle autorů neobvyklou, zato cennější součástí knihy , je popis daňových otázek souvisejících s elektronickým obchodem.
Společnost Weinhold Andersen uvádí, že přínos knihy spočívá také v tom, že se zabývá často neřešenými otázkami e-komerce, ale také ve zkušenostech autorů, kteří působí ve světové poradenské firmě, a s praktickými aspekty elektronického obchodu se setkávají během své každodenní konzultantské činnosti.
Důležité je, že zájemci o knihu, kteří upřednostňují čtení publikací na monitoru svého počítače, mají možnost ji získat také v elektronické podobě na internetové adrese: ebuchta.cz.
Jiří Juránek