E-komerce.cz: Český magazín o internetové komerci

Reklama
Užitečné informace pro kutily.


Koupím chajdu, zn: přes Internet

Leoš Prušvic, 12. července 1999, e-komerce.cz

Server REALITY.CZ je reálným (a realitním) důkazem tvrzení, že pokud někdo přijde na Síť s dobrým nápadem, s dobrou službou, přijde včas a s předstihem před konkurencí, nemusí se do budoucna o osud své virtuální komodity obávat. Pokud se navíc o rozvoj svého webového koloniálu stará a pečuje o něj s náležitou profesionalitou, stane se ve svém oboru klasikou.

Website REALITY byl zprovozněn v roce 1995 , v době kdy mnozí dnešní uživatelé ( a spotřebitelé ) o internetu ani neslyšeli. Jen největší vizionáří elektronického obchodu, jichž ostatně bylo u nás před čtyřmi lety jako šafránu, měli odvahu a představivost vůbec jen uvažovat o obchodu s hmotným zbožím v tak nehmotném prostředí jakým právě internet je.

Přísloví "odvážnému štěstí přeje" se v tomto případě vyplnilo takřka beze zbytku. V současné době počet nemovitostí nabízených tímto serverem přesáhl šest tisíc. Denně přibývá až 150 nových nabídek od 200 realitních kanceláří z celé republiky. Podle nezávislého auditu DCCI, je měsíční návštěvnost serveru více než 10 000 návštěvníků z unikátních IP adres. "Obrat" činí neuvěřitelných 20 000 prohlédnutých nabídek denně.

Nově byla nedávno zprovozněna služba REALITY-ON-LINE. Po zaregistrování se zájemce o tuto službu může těšit na pravidelné zasílání zpráv o nově nabízených realitách. Zadarmo a přesně podle své specifikace, ve které si může určit polohu, druh i cenu požadované nemovitosti. Informaci o tom, že chata je "na skladě" může potencionální zákazník podle volby obdržet jednou za týden, netrpěliví uživatelé si mohou nastavit denní zasílání zpráv. Navolit si můžete, v případě, že někomu nevyhovuje přístup přes e-mailovou schránku, zasílání informací on-line na pager, nebo formou SMS na mobil. Pokud si zájemce z nabídky přece jen nevybere, zadá jednoduše příkaz s poptávkou, kterou obdrží partnerské realitní kanceláře. Ty už se postarají, aby koupěchtivý zákazník neodešel s prázdnou. A pak prý se nedá na webu dělat marketing.


Leoš Prušvic
leos.prusvic@e-komerce.cz



Copyright © e-komerce.cz