Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Reklama
Užitečné informace pro kutily.

SorcererWare se stal součástí mezinárodní agentury Deepend

Společnost SorcererWare oznámila, že se stala součástí mezinárodní agentury Deepend, mj. vyhodnocené prestižním magazínem Advertising Age jako nejkreativnější agentura na světě.

Deepend (mezi jehoz klienty patří např. Andersen Consulting, Ogilvy&Mather, BBC, HP, PWC atd.), největší ze sedmi společností sdružených pod hlavičkou Deepgroup, přináší klientům na celém světě komplexní strategické, kreativní a technologické služby v celé řadě oborů digitální komunikace.

Deepend byl založen v roce 1994 Garym Locktonem, Simonem Waterfallem a Davidem Streekem jako agentura pro moderní komunikaci, přinášející profesionální tvorbu v prostředí nových médií a kreativního designu. Více než 170 designerů v kancelářích v Londýně, New Yorku, San Francisku, Sydney a Torontu pracuje v mnoha oblastech: od tvorby designu a webových prezentací, přes konvergentní média k interaktivní televizi, „design in motion“, multimédiích a tvorbě her až po 3D vizualizace a animace.

"Postavení naší práce na úroveň Deepend znamená pro celý tým SorcereWare doposud největší ocenění našeho kreativního talentu a tvůrčí invence. Jako Deepend Prague budeme moci naše současné služby v designu a tvorbě webových řešení, online zábavy, brand strategií pro moderní komunikace a e-commerce v rámci Deepgroup podstatně rozšířit," dodává Jan Kremláček, managing director Deepend Prague.

Na bližší okolnosti spojení SorcererWare s Deepend jsem se zeptal PR managera SorcererWare, Jiřího Rýdla a managing directora Deepend Prague Jana Kremláčka:

Kdo koho požádal o ruku, čili která ze zúčastněných stran přišla s nabídkou spojení deepend a SorcererWare?

"Oslovili jsme Deepend sami. Nepoužili jsme konzultační nebo akviziční společnost, zavolali jsme jim."

Byli ve hře i jiní potencionální partneři?

"Reálně pouze jedna. Deepend! Než jsme však dostatečně znali možné partnery, oslovili jsme 5 mezinárodních společností a 2 oslovily nás. Se všemi ostatními jsme se rozloučili dříve, než jsme cokoli věděli o konkrétním výsledku s Deepend."

Znamená to že jako Sorcererware končíte?

"Ano i ne. Řekl bych, že jde spíše o pohled na věc. Z pohledu právního SorcererWare končí. Teď jsme Deepend, a jsme rádi. Je to pro nás největší možné ohodnocení našich dosavadních aktivit a směru, kterým jsme se rozhodli jít. Fakticky se mění spousty věcí, ale neznamená to, že vize, přístup k práci nebo team se mění či končí. Našli jsme lidi, kteří jsou absolutně stejní jako my, mají stejné životní a kulturní hodnoty, a proto jsme se rozhodli se s nimi spojit."

Vynutí si akvizice nějaké změny ve směřování firmy?

"Hmm, jiné emaily, vizitky, nový website :-). Změny prakticky žádné, pokud nepočítám věci jako sjednocení metodiky účetnictví apod. Stali jsme se součástí kultury, která je stejná jako my. Nepřináší faktické změny, ale výhody, a to na obou stranách."

Konkrétní výhody plynoucí z akvizice?

"Výhod je opravdu hodně a nemohou být pouze jednostranné. Největší výhodou je otevřená kultura uvnitř Deepend. Kdokoli z nás má nyní možnost o čemkoli komunikovat s kýmkoli v rámci Deepgroup. A jak jsem již řekl, protože celá Deepgroup jsou lidé jako my, je to úžasné. Přináší nám to možnost učit se, vnímat věci pohledem lidí z jiných kontinentů, setkávat se s nimi a pracovat s nimi jako jeden team. Těch výhod je opravdu mnoho. Možnost podílet se na zajímavých projektech, přístup k ostatním firmám v rámci Deepgroup (Airtight, Backend, Poolside, Glue media, atd.), vynikající technologický background, silný brand :-) atd.

Nevýhody nejsou! Je to jako v každém vztahu. Pokud je vztah silný a funguje, zárodek problému je odstraněn ještě před vypuknutím. Nevýhody a problémy nejsou součástí perfektních vztahů. Mohou vznikat nedorozumění nebo špatné nálady, ale ne problémy nebo nevýhody."

Co bude dál?

"Dále budeme pokračovat v naší vizi. Doufáme, že spojení s Deepend nám lépe umožní měnit způsob, jak zde lidé vnímají nová média. A co konkrétně bude dál? Dál budeme dělat věci, které budou k užitku, budou se líbit lidem a nás budou svojí myšlenkovou podstatou fakticky osvobozovat."

Díky a přeji hodně úspěchů Deepend Prague.
Autor: Pavel Hrůza
Datum: 5. prosince 2000



 Profil autora  

Pavel Hrůza

Partner společnosti 24Snails.com Media Production.
Konzultant v oblasti webových služeb a marketingu.


 Sdílet článek  
Facebook Facebook   Jagg Jagg.cz   Linkuj Linkuj.cz  
 Související články  
21.11.2000
26.09.2001