Komentáře ke článku "Vyšší návštěvnost bez investic"
Jakoby autor na neco zapomnel. Na "normalni" svet mimo Internet. Casto se stava, ze firma, ktera si zavede Internet (resp. presneji receno - si necha vytvorit prezentaci) se spoleha pri propagaci zase jen na Internet. A pritom Internet je take o usetreni "klasickych" marketingovych vydaju a o posileni jejich efektu. Letaky mohou byt mensi, jejich aktualni "pokracovani" lze mit na webu, inzerat ve zlatych strankach s URL jiste podniti zajemce (moderne uvazujicicho) o navstevu webu pred tim, nez zavola (minimalne pokud konkurence v inzeratu bude mit jen telefon) atd. To mi v clanku chybelo. Samozrejme se to neda aplikovat na firmu ciste internetovou, ale pokud by takova chtela uspet, bude muset hodne pracovat na svem internet marketingu (bude muset udelat mnohem vice, nez se pise ve clanku) nebo bude muset delat neco ukrutne jedinecneho.
Ale vždyť velice dobrý způsob propagace jsou banner-exchange služby, a to také zdarma ! Nemluvím o dokupování kreditů nebo dalších společnostech, které rozesílají placené maily...
29. června 2006
Firma Blue Pixel představuje Handywalk, mapy pro běžný mobil
22. června 2006
Aktuálně.cz předskočilo zprávy na iDnes.cz
20. června 2006