Komentáře ke článku "eBanka zdražuje naprosto drasticky"
Dekuji redakci za strizlivy pohled na vec - tohle si spocitat umi malokdo. Ani me to nenapadlo. Vypada to, ze eBanka uz nestoji o zadne zakazniky - vzdyt tohle je drazsi nez ucet u Citibank!
Naprosto mě uchvacují Vaše reakce! Pokud si dal autor takovou práci propočtem % nárůstu cen, mohl rovnou porovnat nadstandartní služby eBanky s ostatními bankami poskytující přímé bankovnictví. O tom už se ale nepíše, že!? Takovéto komplexní služby totiž NIKDO nenabízí a přitom poplatky jsou téměř srovnatelné. Předpokládám, že mě někdo nařkne (stejně tak jako reakce dam v předchozím článku), že se za touto reakcí skrývá tisková mluvčí eBanky,.. NIKOLIV! Věřte, že jsem jen obyčejným klientem, který vyjadřuje svůj názor po té, co porovnal služby ostat. bank.
Mě naprosto uchvátila vaše reakce, Elzo. Kolik zakazníků banky nastandardní služby používá? A proč za jejich existenci musí platit i zákazníci, kteří tyto služby nevyužívají? Copak příchozí platba je nadstandardní služba? A proč eBanka ani na výpisech ani v systému nevyčisluje celkovou částku zaplacenou za služby bance?
eBanka s námi nehraje fér!
Milý Honzo, myslím že většina klientů (už z dob Expandia banky) si tuto banku vybrali právě proto, že její služby nejsou zrona levnou záležitostí, ale kvalita služeb je na velmi vysoké úrovni. Proč, když si myslíte, že banka nadstandartní služby nemá, proč u ní zůstáváte? Myslíte si, že on line zpravování aliančních produktů, informace o každém pohybu na účtu, on-line servis, phone banking, gsmbanking a mnoho dalších služeb..... - opravdu si myslíte, že každá banka - cenově srovnatelná s aktuálním ceníkem poskytuje takto komplexní a zabezpečené služby? Velmi by mne zajimalo, s kterou bankou presne srovnavate...
Souhlasím s Elzou a to tak, že doslova, jelikož nadávat umí každý. Rozhodně si účet u eBanky nezruším, nadále ji považuji za Ferrari mezi ostatníma bankama a pokud Vy, Honzo, chcete jezdit Favoritem, tak prosím, ale nekritizujte tu eBanku. Založte si účet tam, kde budete platit méně, ale rozhodně Vám nebude poskytnut takový komfort a takové služby, jako u eBanky.
Souhlasím s Elzou a to tak, že doslova, jelikož nadávat umí každý. Rozhodně si účet u eBanky nezruším, nadále ji považuji za Ferrari mezi ostatníma bankama a pokud Vy, Honzo, chcete jezdit Favoritem, tak prosím, ale nekritizujte tu eBanku. Založte si účet tam, kde budete platit méně, ale rozhodně Vám nebude poskytnut takový komfort a takové služby, jako u eBanky.
Elzo, bojím se, že lidé kteří si vybrali služby eBanky si je povětšinou vybrali v době, kdy eBanka měla jiný ceník. Po tak drastickém zvýšení cen se moc velký nárust očekávat nedá.
Nerozumím také, proč Honzu vyháníte z eBanky - jestli si totiž dáte tu práci a přečtete si jeho příspěvek ještě jednou, neřekl že eBanka nadstandardní služby nemá, ale poměrně věcně se zeptal, proč za ně musí platit i zákazníci, kteří tyto služby nepoužívají. Musím říci, že v tom s ním souhlasím.
Argumentuje pestrou paletou služeb, ale nový ceník nezavádí vyšší cenu za služby s přidanou hodnotou. Jak moje kalkulace ukazují, nejdrastičtější zdražení pochází od 4,90 resp. 6,90 za příchozí platbu. A příchozí platba, jak již uvedl Honza, není službou nadstandardní. Je to základní bankovní služba, kterou jiné banky nabízejí zdarma.
Zdarma? Prosťáčku.
surael, vsimla sis, kolik po cestach jezdi ferrari? aby ebanka nedopadla stejne. aby na trhu nemela podil blizky nule...
ty asi neumis moc cist, vid?
mile damy? opravdu jste me rozesmaly...
ebanka neni ferrai - za to povazuji osobniho bankere 24 hodin na telefonu a odpoved - vsechno pro vas udelame..
Na to ebanka k normalnimu klientovi nema...
je to proste jen predrazeny smejd...
a uz z principu... radsi zaplatim nekomu stejne za trochu horsi sluzby nebo mene za horsi sluzby (kdyz to bude splnovat co potrebuji), nez ze sebe nechat delat idiota (mlzeni, zmeny na posledni chvili, blba komunikace..)
(nejsem typicky cesky clovek co hamouni co nejlevnejsi, ale z principu jim ukazu, ze penize o ktere prijdou dam nekomu jinemu jen proto abych je nastval a prispel svoji troskou bud ke zmene, nebo ke zniceni...- myslim ze takovych bude vic)
takze damy, jestli chcete diskutovat, klidne na email, funguje, rad bych si pokecal s PR ebanky:-)
sem zvedavy jestli umite neco krome frazi...
Kdyby eBanka nenabizela na internetu to co nabizi , nemohla by existovat.
To je cely duvod toho proc ma na internetu implementovano vice sluzeb nez ostatni banky. Ostatni banky maji pobocky to eBanka nemela pri rozjezdu byli 3 pokud se nemylim.
Myslim si, ze naklady na provoz eBanky musi byt z principu mensi nez u ostatnich bank - mene pobocek bankomatu...
Tak proc porad zdrazuje a zhorsuje sluzby ?
P.S.: Soucet poplatku - mesicni umi i blba KB tak proc je neumi eBanka na os. uctu ?
P.S.2:V eBance koncim, doufam, ze jim to pomuze ke zmene vztahu k zakaznikum. Moje poznamky do bank. diskuze asi totiz stejne rovnou zahazovali do kose...
Já jsem si zvolil tehdejší Expandii jako luxusní banku s tehdy naprosto vyjímečnými službami a byl jsem za ně ochoten platit více než u ostatních bank. Dnes je ovšem problém, že eBanka zdražuje, ale přitom ji ostatní banky co se týče nabídky služeb velmi rychle dotahují. Měl jsem možnost vyzkoušet Internet banking u ČSOB, ČS a známý mi popisoval jak funguje u KB. Pořád si myslím, že služby eBanky jsou v této oblasti nejkomplexnější, otázkou je jak dlouho ještě budou... A pak si možná i já řeknu, proč bych měl za identické služby platit více... normální věc trhu.
I když je to trochu mimo téma, doporučuji přečíst.
http://hodza.net/2008/01/22/raiffeisen-bank-ebanka-prace-a-kariera-ne-dekuji-ja-zustanu-doma/
29. června 2006
Firma Blue Pixel představuje Handywalk, mapy pro běžný mobil
22. června 2006
Aktuálně.cz předskočilo zprávy na iDnes.cz
20. června 2006